2014. január 10., péntek

Pótmunka - Project: 2013 Karácsony



Elmaradt karácsonyi képek pótlása:Addig néz így ki ameddig beágyazok, de azért minden reggel megteszem :-) Tündérke imád az ágyon huncutkodni, úgy vetődik hátrafelé, mint egy delfin. Haláli, imádom! Sajna hirtelen felindulásból a padlón is kipróbálta azóta csak az ágyon csinálja a kis drága..A falon lévő terítő a mamámé volt, a háztüzet túlélte, de a mécsest már nem:-(  Beköltözésünk után tavasszal felrobbant rajta egy mécsestartó, a közepe kiégett a nappaliban lévő dohányzóasztallal egyetemben.) A többi anyagot a filcen kívül mázlista módon nyáron turiztam, a paplan persze címkés volt -azért mindent én sem vállalok be- a többit varrni kellett. A falon lévő szív kézzel készített, tavaly kaptuk édesanyámtól karácsonyra.





A konyhával kapcsolatban sem vertem magunkat felesleges költségekbe (nem lett volna miből verekedni).
Az almás anyag az Ikeából van asztali futóként értékesítették (1490 Ft, 45x240cm, a méteráruban vettem 60 cm pöttyös anyagot és kész).


Az alátétből négyet csináltam, karácsonykor úgy terítettem meg, hogy  a 4 alátét közé raktam a futót, így az 5. 6. személy elé az anyag pöttyös részei estek.  Keskeny az asztal így nagyon hülyén nézett volna ki a 6 alátét, mert fedték volna egymást, no meg egyébként se legyen egyforma. Az túl egyszerű lenne nekünk.

A kancsó alá apa ma hozza az alátétet :-) Természetesen ugyanilyen almás. A tálcáról lecsúsztam brühühü:-(((( Nem is tudom, hogy fogok este aludni:-(((( Nem lesz almás tálcám brühühü

Természetesen Tündérkének is jutott az etetőszékébe... vagyishát töredelmesen bevallom, hogy amikor az etetőt vettük akkor vettük az almás futót is, mert ugyanannyiba került, mint az etetőbe való párna és úgy voltam vele akkor majd én megvarrom és még anyag is marad. Hát így született meg a karácsonyi dekoráció.
Azt hiszem, ezek után nem kell nagy fantázia, hogy kitaláljátok, mi a lányunk keresztneve...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...