2016. március 31., csütörtök

Drukkoljatok!



Nagyjából két hét múlva munkába állok!!!

 
Teljesen váratlanul jött a dolog, múlt héten kedden szólt a védőnő, hogy Nekem való munka  lenne a Kulturális Központban. Gyorsan telefonáltam is és egy óra múlva már az igazgatóhelyettes irodájában csücsültünk Tündérbogyóval. Ma hoztak döntést és Én vagyok az egyik szerencsés akit felvettek. Amióta épült a központ azon morfondíroztam, hogy milyen jó is lenne ott dolgozni. Munkakörileg nem nagyon van behatárolva a dolog, olyan mindenes lennék negyedmagammal. Infoponton kellene lenni, adminisztrálni, rendezvényekkel kapcsolatos előkészületek, kézműves foglalkozások és még sorolhatnám. Nekem teremtetett ez a munka, ugyanis kreativitásomat valamilyen szinten kiélhetem, arról nem is beszélve, hogy olyan vagyok, mint a sajtkukac, nem vagyok képes órákon keresztül a gép előtt ülni és ami a lényeg, hogy minden nap más, a monotonitás messze elkerül majd. Sétálva 20 perc, nagyjából az ovi és a házunk között félúton. 

Amiért drukkolnotok kell az az, hogy Tündérbogyó sikeresen beszokjon az oviba és szeressen is ott lenni, mert egyenlőre nem tudta a szoknyámról lefejteni se az Apja se a Mamukája hosszabb időre. Szeptembertől lett volna ovis, de most így alakult. Sajnos csak középső csoportba tudják betenni, mert onnan megy el egy testvérpár, de még időpont sincs, hogy mikor, addig pedig nem tudják elvenni. Fejben már gyúrok rá, igyekszem addigra Én is elengedni ezt az egészet. Szerencsére már elég sokat beszélgettünk az oviról és hétfőn megyünk be ismerkedni a csoporttal és a Dadussal. 

Természetesen a blog írását nem fogom abbahagyni, mert fontos Nekem, örülök, hogy megismerhettem hozzám hasonló embereket és nagyon sokszor Ti és a blog húzott fel a földről amit nagyon köszönök! Igyekszem majd hírt adni magunkról a kertről a házról, ha más nem videonapló lesz remélhetőleg nem egy derékig érő gazos telekről:-)
Vagy én is adok fel hirdetést, hogy lehet jönni gazolni életért  hoppá ételért:-) Végülis nem lenne olyan rossz kampányszöveg:-) Ha mersz gyere és gazolj az életedért:-)

Nagyon sok minden kavarog a fejemben és érzés a lelkemben, de a legfőbbek az öröm (hogy ilyen szupi munkám lesz ilyen szupi helyen nem valami szupi fizuért) a félelem (hogy hogyan fogok tudni helyt állni és ennyi mindent belezsúfolni a napomba - gyerekezés, munka, kert, főzés, ház.....) és a legerősebb a féltés (Tündérbogyó lelki és testi épsége).  

És a "minőségi váltás" hogyan fog működni háztartásbeli Anyából dolgozó nőbe és a harmóniát hogy találom meg és hogyan és hogyan és hogyan.

Valószínűleg ezért a sok hogyanért vagyok bedobva a mélyvízbe, mert előfordulhat, hogy a nyáron simán becsavarodtam volna a sok agyalásba:-

Kérlek gondoljatok Ránk szeretettel, hogy minden csodás legyen!!!                       KÖSZÖNÖM!!

17 megjegyzés:

  1. Nem féltelek, megállod a helyed! Ha beteg lesz Tündérbogyó ki vigyáz majd rá? Vadadi Adriennek vannak ovis könyvei, mind ott történik, kezdd el olvasni neki, s mások is írtak. Van ki-behajtogatós is, ha jól emlékszem. Szeretik a gyerekek beleélni magukat ezekbe a könyvekbe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, megnézem!
      Mindent nekem kell csinálni.. Vinni, hozni, problémát megoldani, otthon maradni. Az elején Édesanyám jön erősítésnek, de aztán Nekem kell megoldani. Szerencsére megértőek, ezt külön kihangsúlyozták, hogy támogatnak.

      Törlés
    2. De jó, de jó, de jó!!! Meglátod jó lesz! Bele rázódtok majd mind a ketten, a munka pedig nagyon jól hangzik, kivancsi leszek:-) ilyenkor jobb a mélyvíz, mint az agyalás - ez tapasztalat. Szorítok Nektek!

      Törlés
    3. Köszi:-))) Szerintem is így jobb lesz, már nagyon izgulok!

      Törlés
  2. Szia!
    Nem lesz egyszerű. Kitartás, menni fog. Nagy sokan csináltuk ezt már végig. A munkahelyed és az ovi sincs túl messze. A reggeli séta alatt jókat lehet beszélgetni. Milyen lesz a munkaidőd mert ez sok mindent befolyásol? Pl.reggeli kelés (célszerű plusz félórát rászámolni). A beszoktatástól ne félj, mert az óvónénik, dadusok is könnyebben foglalkoznak egy új kisgyerekkel, mint amikor egyszerre sok gyereknek hiányzik az anyukája az augusztus végi, szeptember eleji beszoktatás idején.
    Sok sikert és jó egészséget.
    ZsUR

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Egyik nagyon jó barátnőm tanítónéni és Ő is azt mondta, hogy az év közbeni ovikezdés a legjobb. Egy a bajom ezzel, hogy szeptemberben átrakják másik csoportba, ami majd a végleges lesz. Jó lett volna ezt megúszni, de ez még odébb van.
      Elég fél 9-re bemennem, általában akkor kezdenek és fél ötig vannak rendezvénymentes időszakban, de ezt is megbeszéltük, hogy hétköznap Apa 3 napot továbbképzésen van, tehát kettő maradt amin esetleg tudok tovább maradni. Havi egy hétvége van amit dolgozni kell, de szerencsére minden túlórát lecsúsztathatunk.

      Törlés
  3. Hát ez szuper!!!!! Gratulálok!!!!! Jó lesz,ügyesek lesztek, helyben egy munkahely,az ajándék! Sok erőt, kitartás, szépen kialakul majd minden.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!!! Dolgoztam már helyben, akkor nem szerettem, hogy nem léptem túl a faluhatárt, de most az ovi miatt csak ilyet tudok vállalni és nagyon örülök neki, hogy egy olyan helyet sikerült találni ami ennyire sok szempontból ideális. Változnak a dolgok.
      Tudósítok mindenképp, hogyan alakulnak a dolgok!

      Törlés
  4. De jó! Izgalmas, új időszak elé nézel. :) Kívánom, hogy alakuljon minden úgy, ahogy szeretnéd! No és persze blogolj tovább, ha gazos lesz a kert, akkor arról :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm és igyekszem, mert szeretem a blogot!

      Törlés
  5. Örülök az örömödnek, és minden jót kívánok a, hogy zökkenőmentes legyen a kezdet, de aztán úgy is megy majd minden magától. Nagyon izgalmasan hangzik az új munkád, ha még csak így körvonalakban is írtál róla, abszolút testhezálló neked. :)Szorít-szorít-szorít! ;)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon drukkolok! Szépen ki fog alakulni minden!!

    VálaszTörlés
  7. Szívből kívánom, hogy minden a terveid szerint alakuljon! A gyerekek pedig nagyon rugalmasak, jobban veszik az akadályokat, mint gondolnánk. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, ez sokat segített! Igyekszem nem túlaggódni:)

      Törlés
  8. Kitartás ,minden jól alakul ügyes vagy.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...