2014. április 30., szerda

AGRO LARGO magic garden Százszorszép fűmagkeverék


Százszorszép virágmagos keverék


Százszorszép virágmagos keverék

Valóban pompázatos szemet gyönyörködtető és igazán változatos virágos pázsit kialakításához megfelelő fűmagkeverék.
  A keverék összetétele:
  • Angol perje 1 (Lolium perenne) 40 %
  • Angol perje 2 (Lolium perenne) 30 %
  • Vöröscsenksez (Festuca rubra) 30 %
  • + Százszorszép (Bellis perennis) vetőmag



Amikor megláttam az üzlet polcán nem hittem a szememnek! Gondoltam, de jó, nem kell 100xszép magot vennem külön és mégsem vagyok olyan butuska, jó ötlet ez a fűmagba 100xszépet elképzelés.



Nagy boldogan vágtattunk haza Tündérkével abban a hitben, hogy a leírásnak megfelelően virágos rétet varázsolok egy csettintéssel. Elmeséltem neki, hogy nemsokára mi is ott fogunk fetrengeni a 100xszépes fűben mint a néni és a kislány a képen.

Akkor jött a hideg zuhany és a csalódottság amikor felbontottam a dobozt. Gondoltam én naiv, hogy azért kell alaposan összekeverni az utasítás szerint a fűmagkeveréket, mert már benne van a 100xszép magja is.

Ez volt a dobozban:


1 kg fűmag és 1 azaz egy csomag 100xszép vetőmag olyan igazi kicsi bóti csomagos. 
Ezmiez?? De akkor minek van a csomagolás elején nagy ló betűkkel a 100xszép annyira kihangsúlyozva amikor kiszúrják az ember lányának a szemét 1g vetőmaggal? Lehet, hogy elég lenne, de hogy azokat a hangyafasznyi magocskákat én nem fogom tudni beosztani az is biztos.  :-( Boccs a káromkodásért, nem ment a finomabb megfogalmazás, pipa vagyok magamra, hogy megint bedőltem...


Idézném még egyszer:

"Valóban pompázatos szemet gyönyörködtető és igazán változatos virágos pázsit kialakításához megfelelő fűmagkeverék."

A legfelső kép és leírás az agro-largo.hu oldalon található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...