2014. április 15., kedd

A mumus 2. rész: Szőnyeg mizéria a dolgozó/játszó szobában.

Mivel egyszer majd ez a szoba lesz a gyerekszoba, így úgy terveztem szőnyeget, textileket és egyéb kiegészítőket venni, hogy oda passzoljon igazán. Szabadjára engedtem a fantáziámat, egy gyerekszoba igazán alkalmas arra, hogy vaduljunk egy kicsit, persze túlspirázni nem akartam, csak úgy óvatosan, nehogy azért ne aludjon jól a gyerek, mert mindenhonnan valami állat vigyorog rá.
Autós és egyéb gyerekszőnyeget semmiképp nem szerettem volna, valahogy a hideg ráz a nagyon kölykös, habosbaboscukimuki gyerekszobáktól.
Képeket valahogy most nem kerestem, nem is értem miért, már rég megvolt a koncepció, miszerint szeretném berendezni a szobát.




Ez a szőnyeget képzeltem el fekete, fehér, pink, narancssárga és egyéb színes kiegészítőkkel:

http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/40227902/#/40260519
Amikor Apával az Ikeában voltunk -nem is tudom, hogy hogy történt - meggyőzött, hogy szerinte ez a szőnyeg jobb lenne, mert színes....

http://www.ikea.com/hu/hu/catalog/products/50247754/

Úton hazafelé tudatosult csak bennem, hogy akkor most a gyerekszobában is piros lesz??? Na nem!!! Következő nap mentünk a szüleimhez, odafele menet gyorsan kicseréltem egy 2x3m-es Lappljung Rutára ami persze menet közben kiderült, hogy Apának nem tetszik.... Apa kezdődik... gondoltam magamban. Hogy fogunk most dűlőre jutni? Nekem nagyon tetszik, neki nagyon nem. Ez volt az egyetlen 2x3 m-es szőnyeg aminek az ára jó. Most mi lesz? Felvonultattam kismillió keresztszemes mintát, hogy nézze meg, hogy a szőnyeg is egy óriás keresztszemes minta, de mindhiába. Egy hétig küzdöttünk, majd végül kompromisszum gyanánt kiválasztottuk ezt a szőnyeget:

Snekkersten az Ikeából
Egyáltalán nem volt rossz csere, viszont akkor is lehetne nagyobb.  A 2 szőnyeg különbözetéből vettem hozzá függönyt, 1,5 m méterárut, pár dobozkát...
Nagyon szépen alakul a szoba, hamarosan jönnek a részletek, igazán csajososvidámos lett! A gyerekünk is imádja, a bent töltött időnket itt szórakázzuk el.

PS: ha már a szőnyegnél vagyunk. A hálószobai szőnyeg iszonyat kényes, minden nap porszívózni kell amit én rettenetesen utálok. Kész vagyok tőle. Azért még szeretnem meg minden, meg szép meg minden, de ez a mindennapos szívózás nagyon idegesítő, ha nem szívózom akkor meg a szöszök az idegesítőek....... Ja Apa rakott fel még 2 polcot oda is.

Csináltam már képeket a gyerekszobáról, de egyáltalán nem adja vissza a valóságot:-( Várom a napsütést, akkor hátha jobban fog sikerülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...