2014. április 9., szerda

Hálószoba 11.rész: vidámosítás, képcsere, polcok




Ezek történtek röviden:







Komód vidámosítás:



 A vázának, barkának magasabbnak kéne lenni, de ez van, ezt kell szeretni.
A vázának avanzsált padlizsánkrémes befőttesüveg nyakára 4 helyre raktam 2 oldalú ragasztót, majd körbetekertem kötözővel. Elő lehet adni ezt a mutatványt fonállal, szaténnal, anyaggal, kinek mi tetszik, mi van otthon.

Nagy porolás és szentségelés következményeként felkerült 2 polc a falra a fotel mögé.


Eredetileg hármat vettem, de a csavarbeszerző körúton elhagytuk az egyik polctartó konzolt, így csak kettő került felrakásra. Jól bedühödvén a történéseken úgy döntöttem, hogy beruházok további 800 pénzt további 2 konzolra és egy polcra. A polctartó azóta meglett, a barkácsbolt mérlege alatt bújt meg sunyin, nem akart velünk hazajönni aznap.


Nagyon imádom Gustav Klimt képeit, így a  TV mögötti falra az aranyhajú, aranyat könnyező nőt szeretném,
http://jeweell.com/ct/people/1149519-gustav-klimt.html

 A csók

http://www.europosters.hu/fototapetak/gustav-klimt-v18370

és az anyalánya
http://www.painterlog.com/2013/04/gustav-klimt-austrian-artist-1862-1918.html

 is fantasztikus, nekik is találtam már a hálóban helyet, már csak a beszerzés van hátra. Szerintem nagyon illene a hálóba.

Az ágyra gondoltam festek egy szkíta aranyszarvasos párnát, mellényt már évekkel ezelőtt csináltam:



Így már nem az igazi :-( Nehogy megsértődj drága Aranyszarvas, de valami ütősebb kell.



Nyers színű anyagom van itthon, a mintán még mindig gondolkozom. Elég sok mindenhez kelljen passzoljon, de biztos, hogy előbb utóbb meglesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...