2014. április 10., csütörtök

Almás tálca

Hozzávalók:
csúnya fém tálca
piros, fehér, lakk sprayfesték
alma sablon






Jól megtakarítottam a tálcákat, 3 rétegben lefújtam őket az alapszínnel, száradás után ráhelyeztem a sablont, vékony rétegben megszórtam a mintát, majd száradás után megismételtem, amikor a minta is megszáradt küldtem nekik 3 réteg lakkot, hogy bírják a strapát.

Került egy a konyhapultra és egy az asztalra:




Ha már tálca akkor konyha, ha már konyha akkor húsvéti dekoráció.

Nem vagyunk nagy húsvétozók hírében ( csakmert napfordulóünneplők vagyunk), a húsvéti dekor nálam ennyiben ki is merül. Sorry.  Édesanyámtól kaptam tavaly az állatkákat, gondoltam akkor már kiteszem őket.





Van még 2 rusnya tálcám, az egyik fém a másik műanyag, de most nem esek abba a hibába, hogy orrba szájba ész nélkül  fújom a festéket, még ötletelek egy kicsit velük kapcsolatban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...