2014. augusztus 23., szombat

Nagyon rendes kutyánk van + megint a szomszéd

Töpike 7 éves keverék kutyus, édesanyja a szomszédban élő skót juhászkutya Lessie (roppant fantáziadúsak a gazdik). Édesapja kiléte nem tisztázott. Azért lett Töpörtyű, mert kiskorában úgy nézett ki mint egy jól kisütött töpörtyű. Nagyon nyugodt, hálás jószág aki még a lepkefingtól is fél. Amikor vihar készül azt mi már fél nappal előre tudjuk, ilyenkor szoktuk azt mantrázni, hogy Töpike be van tojva, mert fingott egy lepke. Tündérbogyót óvja, félti, nagyon komoly badigárdal néz szembe az aki nem jó szándékkal közelítene hozzá.


Hadilábon áll a méhecskékkel, sünikkel (szerencsére csak évi 1 esik áldozatul, a többi megmenekül), mint már tudjuk a vakondokkal, egerekkel és még felsorolhatnék pár emlőst és ízeltlábút, de inkább nem teszem.

Nagyon friss az esemény. Macskánk nincs, így Töpike félállásban egérfogóként funkcionál. Este kint botorkáltam a sötétben (nézegettem a virágokat, mi mást csináltam volna) és egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy Töpike veszettül borogatja a terasznak támasztott kerti szerszámokat. Először azt hittem, hogy süni, szaladtam is, de nem láttam semmit, el is késtem, de hallottam, hogy cincog, így megnyugodtam, nem süni, nem vakond, stb.
Töpike fogott ismét egy egeret, majd jött a kis szertartása. Először bizonytalan volt, mert nem tudta, hogy most meg fogom-e szidni, de jóól megdicsértem, hogy nagyon okos volt, hogy megfogta az egeret. Szóval, dobálózás, odafutás, elfutás, bevitel a vacokba, kihozatal..... Ott hagytam, hagy örüljön magának, majd ismét kimentem és mit látok???? Az egér benne figyel Apa fekete  jobb papucsában. Hozta a gazdinak a zsákmányt :-)
 Képet most inkább nem közölnék, jó?
Töpike, de miért? Nagyon okos vagy meg minden, de legközelebb elég, ha a lábtörlőre teszed, oké? 5 perc múlva Apa megy ki: De nincs is itt semmi. Töpike kihalászta a papucsból az egeret.

Szomszéd (a kopisbútolósparadicsomos):

Tündérbogyónak nagyon nagy göndör fürtös haja van, túlzás nélkül mondom, hogy még az idegen emberek sem tudják szó nélkül megállni annyira édes. Vizesen leér a lapockájáig, de szárazon csak a nyakáig ér, úgy összeugrik és rengeteg haja van. Nekem is sok van, a fodrászom mindig ki van akadva, hogy mennyit kell szárítani, de Pocikának még tovább kell, mert már vizesen összeáll csigákba.
Szóval a mérnök gyerek megkérdezte halálosan komolyan, hogy azért ilyen a gyerek haja, mert dájeroltatjuk, vagy csak simán besütöm neki???? Hát izé.. Lehet, hogy élnek a földön olyan elvetemültek akik egy 20 hónapos babát dájeroltatni visznek??

Ezt abból gondolhatta, hogy a tesója  azzal vicceskedett, hogy tuti azzal indul a napunk, hogy a gyerek haját sütögetem....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...