2014. augusztus 10., vasárnap

Hangulatképkek

Rég volt ganédomb az udvaron és a házban, ezért úgy döntöttünk, hogy csinálunk egy kis kuplerájt itt, egy kis kuplerájt ott, nehogy a gyerek és persze mi is gondtalanul és hasraesés nélkül tudjunk közlekedni....

Valy mi lesz ebből?

Hétvégi semmittevés részletei:




A kedvenc:




Éppen azt gyakorolom, hogy hogyan lehet hatalmas kupleráj közepén családot reggeliztetni ipari mennyiségű zakuszka készítése közben. Csukott szemmel esetleg élvezhető a reggeli padlizsánkrém amit tegnap csináltam.

5 megjegyzés:

  1. Hű,de szép kosarakat fedeztem fel az első képen!!!!! nehéz a lomtalanítók élete....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A befőtteken kívül nagyjából a kosarak a hasznos része a kupacnak.

      Törlés
  2. A férjem szokta mondani, én aztán hamar belakom a konyhát. Nem is értem a lakáskultúrás újságok fotóit, vagy nem élnek ott vagy a fotó kedvéért rendet raktak. Én az otthonosakat szeretem, akkor is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ilyen körülmények között elég nehézkesen megy minden, általában csak akkor állok neki főzni amikor már rend van, ez nem az. Szinte semmit nem találok, vagy épp nincs elmosogatva ami kell, aztán hagyom a francba az egészet, de most Édesanyám is itt van, így van aki lefoglalja Tündérbogyót, egy picit gördülékenyebben mennek a dolgok.

      Törlés
  3. A spejzünk beltartalma van szétszórva mindenhová, mert nem halogathatjuk tovább a meszelést. Remélem, hogy legkésőbb kedden a helyére kerül minden.
    Közben kipakoltuk az ólakat is, hogy a fának helyet csináljunk és most tényleg elajándékozzuk, kidobjuk azokat a dolgokat amihez azóta nem nyúltunk amióta odaraktuk.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...