2014. augusztus 13., szerda

Újabb virágok

Ma ismét ásatáson voltam, találtam egy fantasztikus lelőhelyet. Nem messze tőlünk van egy patak és annak a partjára ruccantam ki.

Kincsekre leltem, örültem is rendesen!

Szerzeményeim között szerepel orvosi ziliz, erdei mályva, fekete nadálytő, réti füzény, mezei katángkóró, orbáncfű és még 2 valami amire nem jöttem rá, hogy micsoda, de nagyon jól néz ki.
Az orvosi zilizen kívül mindenki jól tartja magát, remélem, hogy ő is hamarosan észhez tér. Mivel árnyékos, patakpartról van az orbáncfű kivételével mindegyik ezért úgy döntöttem, hogy a kút mellett fognak helyet kapni fecskefű társasággal, hogy legyen egy kis színük természetesen a megunhatatlan bontott tégla körítéssel.

Ásatásra mindig úgy indulok neki, hogy az ásó mellé berakok 2-3 diszperzites vödröt a csomagtartóba egy kevés vízzel az aljába, hogy  az itthoni földbekerülésig kibírják.

Természetesen ma is strandpapucsban és rövidnadrágban vágtam neki, minek következménye az lett, hogy combig összecsipkododott a csalán.. legközelebb tényleg hosszú nadrágban és bakancsban megyek még akkor is ha 40 fok van.

3 megjegyzés:

  1. Ma találtam fehér!!! ligeti zsályát és közönséges szikipozdort meg valami nagyon édes hamvas levelű fehér virágú valamit. Nem bírom abbahagyni....

    VálaszTörlés
  2. :D
    Látom, dolgozik rendesen a vezérhangyád! Jó olvasni és követni, hogy mik vannak, és még lesznek felétek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendesen :-) Találtam vajszínű ördögszemet, egyenes pimpót és imolát is meg még 2 féle zsályát, meg valami sárga virágú kis izét ami nagyon édes, lövésem sincs, hogy mi az. Védettnek nem védett, azt már megnéztem, aztán visszamentem érte. Rakok fel róla képet, hátha te tudod, hogy mi az. A múltkori amit nem tudtam virágozni már nem fog, mert valami elrágta a tövét, szegénykém tisztára kiszáradt... Még szerencse, hogy tettem el magot róla.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...