2014. augusztus 18., hétfő

Ezmiez?


A képen nem látszik, de hosszú szőrős leveleinek a szélén végig húzódik egy fehér csík. Úgy néz ki, mintha egy sziklakertből jött volna, max magassága erősen közelít a nullához, a mellette lévő nemrég kiültetett eper gigantikus méretűnek hat, csak a virágok állnak ki kb 10 centire a levelek közül. Indákat növeszt, majd azok gyökeresednek le és ott képződik egy újabb kis telep. Nem mertem hazahozni abból a kb 200 darabból csak ezt az egyet amíg nem tudom, hogy mi ez és hogy milyen státuszban van.
Rengeteg sok oldalt átbogarásztam már, de sehol nem leltem rá.

3 megjegyzés:

  1. Valami hölgymál? Szólj, ha megvan!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezüstös hölgymál, a múltkori meg örökzöld tatárvirág, egy másik kertészetben is láttam, így 1000%. Nagyon jó vagy!
      Rengeteg növényhatározóm van itthon, de egyik sem az igazi. Erre is van tipped? :-)

      Törlés
    2. Hát, sajnos ebben nem tudok segíteni. Nekem csak egy Mivirítitt-em van itthon, ezt szoktuk vinni a kirándulásokra. A többi szakmai ártalom, meg ami rám ragadt közben.:)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...