2014. február 6., csütörtök

Hálószoba 3. rész Párnák, párnák, párnák








                         Eddig jutottam:



A képeken nem látszik, de ahol a mintás anyag találkozik a feketével oda pluszban varrtam fekete szatént. Tükörbársony szalagot képzeltem el, de abból nem volt itthon elég, pedig nagyon állatul nézett ki. Valamiről lebontottam, üzletben még nem is nagyon láttam, legalábbis itt vidéken.
Varrtam még a dolgozó/játszó szobába 2 db 50x60-as méretet aminek az 1/3-a kockás, a 2/3-a fekete és egy 40x50-es Akkit.
Csaltam, azért jött ki 3x60 cm anyagból 9 huzat(10 cm még maradt is!),  mert a hátulja mindegyiknek fekete vagy fehér, amelyik illik hozzá. A kedvenc turimban . amit azóta bezártak brühühü- vacsi új textilek voltak és elég sok nyers, fekete és fehér anyagra tettem szert, éreztem, hogy szükségem lesz rá, pedig nem nagyon szoktam céltalanul anyagot vásárolni. A fehér párnahuzatokat is azokból varrtam, a takaró is onnan van. A fehér ágytakarót elfejetettem rádobni, de majd legközelebb.
Persze pont azt a  stólát nem találtam meg  amit kigondoltam ide. Annak egyenes az alja, rövidebbek a rojtok, itt-ott direktbe meg van húzva, remélem majd egyszer kidobja a rendszer. Vannak olyan dolgaink amiknek úgy lába kél, hogy sosenem látjuk viszont. Érdekes. Egyébként kétoldalú ragasztóval van felrakva, nagy barátom. Azért ragaszkodok a textiltafalra projekthez, mert van mit eltakarni. :-) Nem a határozott emberek közé tartozom és ennek vonzata az, hogy volt egy fali lámpák ami idővel lekerült, mert arrébb raktuk az ágyat és már nem középre esett, a tipliket pedig álcázni kellett.... vagy 2 hónapot törpöltem, hogy hova is rakjuk......dehámind1
Az ocsmány fotel csak látszik.

A képekhez szeretnék képtartót,előre szólok ez egy másik bejegyzés lesz.

A következő képeket azért raktam be, mert még szeretnék belőlük szemezgetni, festegetni, hogy ne legyünk nagyok ikejásak..... Talán a pávás lesz... Igazából a tollas tetszene nagyon, de nem találtam ki, hogy hogyan tudnám megcsinálni....Az is lehet, hogy bari lesz........nemtooom...ááááá



A pávás....




















Képek forrása: Saját, Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...