2014. február 18., kedd

Családi viszonyok változása Apai ágon


Először azt hitem, hogy apósom megvilágosult, nem tudtam mire véli sűrű látogatásait. Először úgy volt, hogy újasszony kórházban van, jött egy hónappal ezelőtt szombaton egy halom élelemmel és megkért, hogy főzzek neki, mert szeretne végre főtt ételt enni. Tud főzni, de jobban esik a más főztje. Ok. Főztem 2 kondér gulást, annyi húst hozott.
Majd jött következő szombat, következő szombat, következő szombat.....Ugyanúgy hozta az alapanyagot, én főztem, Ő a Tündérkénket pesztrálta, Apa meg Papa vezényletével barkácsolt.
A nem használt bejárati ajtónkat Apa elbarikádozta 3 cm-es Nikivel, a ki nem cserélt ablakokba Papa hozott szigetelést, azt is beragasztotta Apa, sőt még a redőnytokhoz is kellett rakni, mert ha fújt a szél, bizony lebegett a függöny csukott ablaknál is. Nyáron nagyon ki kell javítani és le kell festeni  az ablakokat a beltéri ajtókkal egyetemben. Aztaztán a spájzünkben nincs fűtőberendezés, télen marha jó, mert simán fagyott tavaly is a spájzon belül amikor olyan nagyon hidegek voltak. Nyáron viszont már annyira nem jó, mert leszigetelve sincsen és marha meleg van, akkor használhatatlan ételtárolásra. Szóval, a spájzajtónk egy sima vékony fa ajtó ami ráadásul össze is van száradva és eléggé cúgos. Olyan, mintha 2 bejárati ajtó lenne a konyhában, csak ez nem annak van kitalálva, így rendesen hűti a konyhát. Apa az ajtó hátoldalára is rakott fel Nikit, tök jó idő van azóta a konyhába. Előtte pulcsit kellett venni, ha kimentem a nappaliból a konyhába. Azt hittük, hogy azért van olyan hideg, mert nincs leszigetelve kívülről a konyha, de a spájzajtó volt igazából a rákfenéje.
Vissza Papához: Kezdett gyanús lenni ez a kórházas duma, így Apa megkérdezte, hogy mi a stájsz. Apósom színt vallott, újasszony elköltözött állányostul, hisztikéstül. Hoppá, mik nem vannak, gondoltam magamban.
Különösebb bajom nem nagyon volt/van velük, mert igazából ha 5x találkoztunk, akkor sokat mondok. Annak örülök, hogy Papa - még ha ilyen áron is, de rájött, hogy van egy ténylegunokája egy ténylegfiával egyetemben.
Ami a gáz a sztoriban, hogy Papát 3-án műtik, mert a csonthártyájára rá van nőve egy nagy -állítólag- zsírcsomó a bal karján ami még fáj is neki, pedig nem szabadna.  Úgyhogy felajánlottam neki, hogy amíg lábadozik, addig jöjjön ide.

Másik vonal:

Boltvezetőuncsitesóra rátalált a láv, ezért a múlt héten összeköltözött új albiba új lávval. Apa volt segíteni glettelni, festeni, kamatoztatta otthonunkban szerzett tudását, segített cipekedni. Tündérkével még nem voltunk, de már nagyon ideje, mert ki van adva parancsba, hogy nekem Otthont varázsolni belőle, úgyhogy ideje lenne átmenni és kitalálni. Tudósítok majd a történésekről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...