2014. február 7., péntek

Hálószoba 4. rész Fekete-fehér kiegészítők kreálása




A párnák után a komód tetejét szerettem volna kicsinosítani.

Fantasztikus minőségű képek következnek:


Ilyen volt.
A kazak babának és a székely lobogónak lesz új helye. A kép alatt egy hímzett doboztető van, neki is kell új hely, mert Apa anyukájáé volt. A fokos nem tudom, hogy mit keres itt. Lehet Apa az éjszaka őrjáratozott.


Ilyen lett.


Vakuval.
 Hozzávalók:
1 db Piroskás üveg
1 db nemtommilyen üveg
3 db mécsestartó
3 db képkeret
maradék anyag
fekete, fehér akril és spray festék

Folyamatképeket babonából nem csináltam, így is alig jött össze. Akkor túlságosan rákészülök és tuti nem jön össze amit szeretnék, egyébként is én az agresszív kismalacos nnemvárok, spontán típus vagyok.

A képkereteket csak úgy lazán lefestettem akrilfestékkel, száradás után matt lett és nagyon tetszett, így nem lakkoztam le.
A nagy keretben lévő Szeretethimusz túlélte a tüzet, az oltárunkon volt keret nélkül, így picit kormos, picit foltos, végig kísérte a felújítást, mindig kint volt valahol, ha csak egy tárgyat vihetnénk el a házból akkor tutira ez lenne.
A másik két keretben az Akerkulla anyagból való maradék van.

Az üvegeket lefestettem feketére, szíveket az általam kivágott sablonnal csináltam, a pöttyöket kerek szivacsecsettel - nem tudom, hogy mi a szakzsargon.
Üveget még nem festettem akrillal, többet nem is fogok az biztos. Szívtam ezerrel. Első rétegben nem fedett tökéletesen, nagyon látszódtak az ecsetvonások, a második réteget csak egy mozdulattal lehetett felvinni, mert ahogy kenegettem úgy szedte fel az első réteget.
Először azt hittem, hogy nem vártam eleget- nem erősségem- és nem száradt meg eléggé, de egy nap után is ugyan ez volt. Nem volt itthon  csak piros és nyers sprayfestékem ezért maradtam az akrilnál,  de inkább elbattyogtam volna a barkácsboltba.
Az üvegeket sem lakkoztam, sőt a mosogatószivacs (száraz) dörzsis részével finoman megsimogattam, enyhén szürke csíkos lett, de az üveg nem látszik ki. Érdekes, hogy száradás után nem jön le a festék.
A mécsestartók is mattok maradtak, a csíkokat ecsettel festettem, a pöttyöket szivaccsal.

A fekete kerámia szintén Apa anyukájáé volt, ezzel próbáltam a kommersz üvegecskéket kompenzálni.

A vastagabb botokat a diófánktól, a vékonyakat az orgonabokortól kértem.

Sokat járunk a Pilisbe túrázni, a kövek onnan vannak, szintén ereklyék.

Ez a látkép a fotelből.
Már nagyon aktuális volt, mert amíg szoptattam ezt a falat bámultam és már nagyon uncsi volt. Jelenleg tényleg csak alvásra használjuk a szobát, a tv fogalmam sincs, hogy mikor volt bekapcsolva. Remélem egyszer azért még lesz ágybanfetrengős filmnézős korszak.
A tv fölött van egy n.sárga  paca, remélhetőleg  a hét végén eltűnik. A felújítás alatt muszáj volt a falon hagyni, mert semmi világításunk nem volt. Régen ott volt a sarok íróasztal ami már a dolgozó/játszó szobában terpeszkedik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...