2014. november 25., kedd

Karácsonyi párnák

Van köztük gömbös, szarvasos, szíves, kesztyűs, házikós, nyalókás, gombos, karácsonyfás, muffinos, Mézis, hópihés, Kivágósésrávarrós, festős, keresztszemes, filces, kötöttulcsis. Picit jobban megvizsgálva döntő többségét még kezdő varrók is bevállalhatják. Nekem tavaly nagy segítségek voltak ezek a képek, sok ötletet merítettem belőlük, volt amit meg is csináltam. Személy szerint az utolsó kollekció a szívem csücske, kiváltképp a korcsolyás és a szánkós. Egyedül azért nem csináltam meg őket, mert még mindig nem találtam hozzá tyúkláb és norvégmintás anyagot.



Képek forrása: Pinterest

































Idén már nem akartam több párnahuzatot varrni, de most kedvet kaptam....

2 megjegyzés:

  1. Nekem a legjobban a fehér kötött zoknis tetszik..meg mind.:)
    tavaly turiztam pulcsikat,azokból lesz párna,remélem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kötött pulcsikat? Az nekem is van, de még mindig nem varrtam belőle párnát, csak akartam. A muffinos, karifás és a kesztyűs is cuki. Nekem valami olyasmit kellene még varrnom amiben zöld is van, most ezt vadászom....

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...