2014. november 19., szerda

Ráhangoló

Ezek az én favorit hangulatképeim, szerintem egyértelműen le fog jönni, hogy a skandináv stílus elég közel áll hozzám a karácsonyi dekorban is. Persze van köztük más is, de én alapvetően nem szeretem azt a habos-babos mindenhol masni és nem látszik a gömbtől a karácsonyfa és a piros-fehér komináción túli fenyőfákat, enteriőröket. Szinte vérben forgó szemmel nézegetem azokat a képeket ahol a fehér de az is lehet, hogy fekete műfát teli aggatják lila vagy pink vagy egyéb nem karácsonyszínű izékkel. Lehet maradi vagyok, de én nem tudom másképp elképzelni a karácsonyt, nem tehetek róla.Persze az aláfestő muzsika nem maradhat el. Jön Norah Jones, Bubblé, a nagy klasszikusok, mint a Wham, karácsonyi főzéshez meg elengedhetetlen a Szinetár Bereczki musical duett egy kis pezsivel, hogy nyugodt tudjak maradni. Az étkezéshez is remek hangoló, karácsonykor rongyosra van hallgatva.
Most egy könnyedebbet választottam:




Képek: 

Idén még nézegetnem sem kellett őket, hogy karácsonyi hangulatba jöjjek.





























Képek forrása: Pinterest


2 megjegyzés:

  1. Egy húron pendülünk.:) Én szintén így gondolom.:)
    mesés képeket választottál!!!!
    Esténként én is képeket válogatok karácsonyi ötletként.:) A végén túl sok lesz.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Igyekeztem.
      Én most másoltam össze őket, közel 6000 karácsonyi képem van...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...