2014. november 18., kedd

4 Karácsony 1 évben

Elég sűrű hetek vannak a hátunk mögött. Volt szülinapozás, névnapozás, majd megint  szülinapozás, névnapozás, nagytakarítás, idemenés, odamenés, Apának egy hét suli egy bírósági tárgyalással megspékelve..... A karácsonyi hangulat teljesen maga alá gyűrt már október közepén, elképzelhető, hogy megtaláltam az okát: nálunk szinte mindenkinek a  névnapja, születésnapja ősszel és télen van.
Októbertől minden hónapra jut egy minikarácsony ami kezdődik Apa szülinapjával szeptember végén, majd jön az Én szülinapon október elején, aztán meg a Nagymamám születésnapja rá 3 napra. Novemberben sem ritkább a kínálat, sőt! Kezdjük Édesanyám születésnapjával, következő nap folytatjuk Édesapám és Öcsém neve napjával amely napon az apai ágon lévő sajnos már nem élő nagypapám született és az ezt következő napon pedig másik nagypapám születésnapja, aki idén töltötte a 80-at. Decemberben pedig kezdünk az Én névnapommal, aztán jön Tündérbogyó szülinapja és Édesanyám névnapja, fináléként pedig a Karácsony. Még leírni is nagyon hosszú volt.
Szóval ünnepeltünk egy nagyot októberben nálunk halászlével, tárcsában sült pipivel, tésztasalival (egyik specialitásom, nem szerénység :-), de mindenki imádja), sok sütivel, sok tortával. Novemberben ünnepeltünk egy nagyot Édesapáméknál halászlével, harcsapaprikással, rántotthusival, sok sütivel, sok tortával és még csak most jön a java.... ami garantált: lesz halászlé sok sütivel.
Ez után a novemberi bulika után Apa ment majdnem egy hétre suliba,  Édesanyám meg jött majdnem egy hétre és megejtettük a karácsony előtti nagytakarítást amit nélküle nem tudom, hogy hogyan tudtam volna megoldani, mert Tündérbogyó huncutsági mutatója az egekben, nem ismer sem járókát, sem kiságyat, sem a nemet. Köszi Anyu!!!
Pár apróság lemaradt, de azt már gyerekjáték lesz egyedül megcsinálni. Közben már előszedtem a karácsonyi dekorokat, a kreatív cuccaimat, leporoltam a varrógépet és nézegetem a tavalyi képeket, mi az amit még szeretnék megcsinálni mielőtt kipakolom a régieket.
Lesz pár válogatás, mert nem csináltam a Pintin albumot, egyből mentem le a képeket, erre valahogy át kellene szoknom, sokkal könnyebb lenne. Ebben is maradi vagyok.

4 megjegyzés:

  1. A tésztasaláta receptjét nem akarod közreadni? Jól összejöttek az ünnepeitek, nálunk a január február és augusztus-október ilyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De, nemsokára lefirkantom. Ja, nyárra is jut egy bulika, akkor van Tündérbogyó névnapja és Édesapám szülinapja.

      Törlés
  2. Isten éltessen mindenkit!
    Úgy tűnik, minden családban megvannak az ünneplős hónapok, nálunk éppen kora tavasszal.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...