2014. november 28., péntek

Idei kreálmányok I.

Készült már rengeteg girland, jutott minden helyiségbe -igen,  még oda is -,öt díszpárna huzat, függöny a fürdőbe és egy elfuserált falvédő. A komód és az állólámpa is kapott egy kis extrát. Nem mondom, hogy túl termékeny voltam, de azért elég sokat haladtam és a kipakolás is sok időt vett igénybe, az agyalás meg még többet, hogy mit hova rakjak, mit készítsek még. Tündérbogyó imádja nézni ahogy varrok természetesen tisztes távolból és közben narrátort játszik.







Girlandok. Nagyon jó hangulatfokozók, igazi kuckós lesz tőle minden helyiség:

A konyha mindkét ablaka kapott belőle.

Vakusan vakító.

És a spejzajtó is. A kosár helyét idővel egy sima koszorú váltja amit majd hederából készítek.

Háló.

Nappali. Jutott a TV fölé, az ajtót eltakaró függönyre, a tükörre...

....a régi varrógép állvány fölé és a falra is.


A fürdő hóeséses függönyt kapott a kockás mellé, a WC-t elválasztó függöny pedig a régi hálószobaiból készült egy kis kockás ráadással.

Csodálatos illemünkbe is került.

Párnahuzatok:

Két masnis és a cuki madaras amit tavaly kezdtem el, de idén fejeztem be.

Készült a nappaliba is, annyira megtetszett.

A madarastól jobbra van egy félkész kockás. Elvileg girlandot akartam rá csinálni, de lefelejtettem az összekötő madzagot és még szeretném körbehímezni.
A nappali komódra is jutott egy kis karácsony. A kosarakba eredetileg fenyőágakat szoktam rakni, de most még annyira korán van, hogy karácsonyra kipurcanna, így egy kötött pulcsi ujját vágtam ketté és az lett az alap.




Elfuserált falvédő: Ez is remek példája annak, hogy néha kicsit többet akarok mint kellene.

 Valami hasonlót szeretnék:
Ez nem a végleges karácsonyi dekor a hálóban. Azt még nem döntöttem el, hogy a piros függönyt visszarakom-e, de a tavalyi pöttyös paplanhuzat biztos, hogy idén is játszani fog és nagyon hiányzik az ágytámláról az izzósor is ami tönkrement.

Szeretnék a nappaliba és a hálóba spatulából óriás hópelyhet készíteni, pár darab borostyán koszorút, a nappali ablakaiba idén is kerül bedíszített fenyőág, konyhába nagyon szeretnék egy fényfüzérrel körbetekert műfenyő girlandot felrakni a felső szekrények alá, a kinti ablakpárkányokba is jól jönne egy kis dekor és szeretnék idén is rengeteg karácsonyfadíszt varrni.

A nappaliból a lámpaturbó lemaradt:


Maga a lámpa egy rémálom megvalósulása, mert mindig tiltakoztam ez ellen az állólámpa típus ellen, csak amikor szültem azonnal kellett egy és ez volt a legolcsóbb. Egy előnye van: amikor nincs felkapcsolva akkor szinte beleolvad a falba és majdnem észrevehetetlen lesz.

Alternatíva mini karácsonyfára:

Formaügyileg rendben van mindkettő:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...