2015. november 9., hétfő

Koszorúalap házilag

Olvasgatok - khm, na jó, nézegetek:)) pár skandináv blogot és szinte az összesben ilyen koszorúalapokkal dolgoznak. Tökre igazuk van, mert minek adjunk ki pénzt egy olyan dologra ami egyébként nem is látszik. Egyenlőre csak őszi koszorúk készültek, de biztos, hogy jól fog jönni ez az ötlet az év bármely szakában.

A rusnya körömlakkért bocsi, elfelejtettem lemosni... mostanában Tündérbogyó lakkozza a körmeimet.. hát mit is mondjak, van még mit gyakorolnia:))))

Az újságpapírt keresztben feltekertem, leragasztottam. 2 db-ot készítettem A4-es reklámújságból:



Az újságok két végét egymásba csúsztattam, majd összeragasztottam őket:



És végül körbetekertem dróttal, ettől lesz formálható és remek tartást ad az alapnak:


Diólevélből és kukoricacsuhéból készült koszorú.

Feltekertem egy darab botra egy adag madzagot, majd hozzá kötöttem a koszorúhoz úgy, hogy maradjon elég madzag majd a végét összekötni az elejével, mert ez lesz a megkötője. Összefogtam 5 db nyeles diófalevelet egy csokorba, majd elkezdtem hozzá kötögetni az alaphoz:


... majd megint 5 levelet... és aztán jó sokat. Fontos, hogy a levelek szára a koszorún belül legyenek, mert ahogy haladunk a kötözéssel az alap úgy tűnik el, mert a szárak eltakarják. Amikor közeledünk a végéhez akkor csak annyi dolgunk van, hogy aládolgozunk az elejének addig amíg a két madzag össze nem ér és így nem fog látszódni, hogy hol kezdtünk neki:


A kész koszorúalapot el lehet takarni rátekert anyagdarabokkal, vastag szalaggal, jutával, rafiával, stb ami a készítendő koszorúhoz illik. Én ezt most nem tettem, mert a levelek megtették a magukét.

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...