2015. november 25., szerda

Karácsonyi díszek filcből, egyszerűen

Az első adagot még 3 éve készítettem, idén is úgy döntöttem, hogy filc lesz az alapanyaga a legtöbb díszünknek. Idén csak nyers színűt csináltam, mert rengeteg piros díszünk van és nem nagyon szeretném már jobban szaporítani az állományt, csak egy kis frissítést szeretnék, mert az minden évben kell. 

Szívem szerint rafia megkötőt raktam volna rá,  de azért döntöttem e mellett, mert a megmaradt tavalyiakon ilyenek vannak és szerettem volna ezzel összehozni őket.



A filceket többféleképpen rá lehet venni arra, hogy kemények legyenek. A kipróbáltak között van a hajlakk, a cukros víz és a tapétaragasztó. A legkeményebb a tapétaragasztótól lesz, csak sokat kell várni a száradásra, a leggyorsabb a hajlakkal való lefújás (mindkéz oldal), igaz ezek nem lesznek olyan betonkemények, mint a tapétaragasztósok. A cukros víz nekem nem jött be, mert egy picit megváltoztatta a színét és egy picit attól is tartok, hogy karácsonykor nem csak a díszektől hanem a hangyáktól is fog roskadozni a fa:) Egyébként 2 evőkanál cukor kell 1 dl vízbe. Próbáltam 1 ek-lal is, de az kevésnek bizonyult.

2 megjegyzés:

  1. De jók! Úgy szeretem a filc díszeket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nagyon egyszerű, gyors megoldás saját díszekre, nekem ezek a kedvenceim.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...