2014. október 7., kedd

Szemezgető

Megtaláltam az egyes számú álomképem forrását és találtam még egy oldalt amit érdemes átbogarászni, mert rengeteg csodálatos kertrészlet van lefotózva. A konyhakertes virágágyásokkal bíbelődtem, már megint a színekkel gyűlt meg a bajom, mert nem szerettem volna keszekusza lenni. Ez egyik kép segítségével jöttem rá, hogy hogyan használhatom a pirosat és a narancsot a nélkül, hogy mezei fíling lenne a vége. Figyeltem a társításokat és kivétel nélkül az összes fotón mellőzik a fehér virágokat, a piros és narancs mellé a lilának és kéknek a sötétebb árnyalatait rakják, de a színek mélységének megválasztása vonatkozik a többi társvirágra is. Elég sok a zöld is, gondolom azért , hogy ne úgy nézzen ki a kert, mintha egy vulkán tört volna ki :-) ami persze egyszeri látványnak egyáltalán nem rossz, de én személy szerint hosszú távon nem tartom túl szemmegpihentetőnek.

Az álomkép helyszíne ahová szívesen ellátogatnék:




A megvilágosodás virtuális helyszíne :

 http://harpurgardenimages.thirdlight.com/gallery.tlx

ahonnan ez a két csodálatos kép származik:


Nagyon ott van!!!





2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Ugye:-) Jó lenne, ha már tényleg neki tudnék kezdeni. A virágok gyűlnek, csak meg kell várnom, hogy a konyhakert fel legyen szántva...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...