2014. október 9., csütörtök

Régi nagy álmom

Gyönyörű állat a páva, különös vonzalom fűz hozzá. Nagy ritkán amikor meglátok egyet képes vagyok órákig bámulni. Szerintem egy kert éke a pávapár, amit nagyon de nagyon szeretnék egyszer. Tartásában nincsen semmi extra kívánalom, akár csirkékkel is jól elvan, egyedül ősszel kell egy kicsit jobban odafigyelni rájuk. Felnőtt állatot nem szeretnék, szerintem az a jó, ha mellettünk nő fel.
Szeretném befejezni a kertet virág és konyhakertügyileg és utána....Már látom szemeim előtt ahogy sétikálnak a kertben.



Addig lehet, hogy megelégszem egy ilyennel is:


Vagy összedobok egy ilyet:-)

 
 vagy egy két ilyet... semmiség, secperc alatt megleszek vele :)

Annyira édesek:




....valahogy így, párban....

5 megjegyzés:

  1. Van egy pávás, fehér pávás videóm, valamelyik szlovákiai magyar várban vettem fel. Ha megtalálom, elküldöm.

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez aztán álomszép álom a javából!

    Nekem azt mesélte egy pávatartó ismerősöm, hogy a pávák elég jól repülnek. Legalábbis kezdetben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remek :-) A szomszédokkal nincs gáz, majd visszadobják,viszont az utcára nem lenne jó, ha kiröppenne. Árul kicsiket?

      Törlés
    2. Majd megkérdem, csak hím érdekel? Kék, zöld, fehér?

      Törlés
    3. Köszi! Fehéren kívül bármi jöhet a kevésbé hangos kategóriából. Mindenféleképpen párt szeretnék, ha tavasszal még nem is akkor 2016 tavasszal mindenképp!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...