2014. október 31., péntek

Madárfürdő

Elfogyott a tervezni, tenni való a kertben, így csináltam magamnak egy kis plusz melót. Szétkaptam a madárfürdő nélküli ágyást. Nagyobbra szabtam, kevesebb téglával és több virággal éli jelenlegi életét. A fényképezőgép behalt, szóval a szokásosnál is rosszabb képekkel jövök. Boccs.
Idő közben sikerült beszerezni egy régi asztallábat amire már "csak" egy lapos tál hiányzik, hogy jövőre azok a szerencsétlen madarak végre fürödni is tudjanak.

Ilyen volt:



Ilyen lett:




Egy baj volt csak vele, az hogy kicsi volt. A virágokat átrendeztem, a szomszédból kaptam nyári orgona babákat, ők kerültek hátra középre. Ide dugdostam el a tavasszal kiszedett tulipán hagymákat is. Pár virág még kell bele, de majd jövőre. Jajjj már nagyon várom a következő nyarat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...