2015. január 18., vasárnap

Koszorú kötött pulcsiból

Évek óta rakosgatom ezt a pulcsit, mert eredetileg párnát szerettem volna belőle csinálni, de valahogy a színe sosem ment ahhoz amihez passzintani szerettem volna. Ideiglenesen a  másodszorra is elszáradt borostyán koszorúk helyére raktam, még nem tudom, hogy mit kezdek velük, mert valahogy nem úgy sikerültek ahogy szerettem volna. Talán jobban ki kellett volna tömnöm őket, esetleg a középső kört kisebbre szabni..... még nem jöttem rá, hogy mitől lehetne kevésbé virágra emlékeztető a formája.



Ezzel az ágyvéggel minden karácsony után szívok, mostmár jó lenne egy egy állandó. Nagyon tetszenek az ilyen faragott fa csíkok, csak sajnos lövésem sincs, hogy hol lehetne hasolnóhoz hozzájutni:



Képek forrása a sajáton kívül: Pinterest

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...