2014. június 24., kedd

Sokkot kaptam...

Tegnap tőlünk 2 házzal -egyenlőre tisztázatlan okokból (az elkövető személyében az irdtatlanrosszésneveletlen unokára tippelek) kigyulladt a szénás.






Tűzoltók jöttek, egy keveset oltottak, mert amire ideértek a kettővelarrébb szomszéd már nagyjából eloltotta a tüzet.

Igazából miden elkapott. Volt gyomorgörcs, remegés, légszomj és társai. Aztán meg csak bámultam kifelé a fejemből egész délután.

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hatást fog kiváltani ennyi év után is egy szirénázó tűzoltóautó az utcában.

5 megjegyzés:

  1. Hú, hát ezt nagyon megértem...!

    VálaszTörlés
  2. Ó istenem...Teljesen megértem min mentél keresztül...Még gyerekek voltunk,a szembeszomszédégedelemunokája is felgyújtotta a szénást...volt riadalom,aztán az öcsém tüzeskedett az éppen készülő fürdőszobánkban..szerencsére nem lett komoly baj

    VálaszTörlés
  3. Szörnyű lehetett ezt átélni...

    Más: Nagyon klassz lett a blogod új külseje!

    VálaszTörlés
  4. El se tudom képzelni, milyen szörnyű lehetett, pláne, hogy a mai napig dolgoztok a helyreállításon. Remélem már jól vagy és a szomszéd is.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen az együttérző szavakat! Csoportosan megemésztettük :-)

    Édesapám is egyszer nagy unalmában felgyújtotta az összes szénakazlukat a tanyán. Nem volt megdicsérve...

    @Mesi köszi! 5 órát biztos, hogy elmatattam/anyáztam rajta (valamit még mindig nem értek, hogy hogy kéne).Még ügyködök rajta egy kicsit, de a nagyja már megvan. Először aranyalmával próbálkoztam, de nem volt túl életvidám az összkép, de ez a piros ez tutkó.


    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...