2015. május 28., csütörtök

Megmacskásodtunk


Csak nem úsztam meg és ha már macska akkor legyen kettő. Ráadásul emsék, szóval majd mehetünk a termelői vásárba a kiscicákkal.... Nem valami jó képek, de örülök, hogy 1 homálytalant sikerült készíteni.

Mimi és Mici.

Tündérbogyó választotta a neveket. Én soroltam Ő meg határozott nemmel felelt vagy negyvenre, kezdtem feladni, de az M betűs nevek bejöttek neki. Mamacica azóta egyszer volt etetni a kis ördögfiókákat, ugyanis a szomszédból érkeztek. Remélhetőleg Töpike hamar megbarátkozik velünk, nincs más választása. Egyenlőre bent vannak és fokozatosan szoktatom ki őket ahogy cseperednek. Tündérbogyó nagyon boldog.

Mamacicának 3 perc múlva honvágya lett.


5 megjegyzés:

  1. Ó, nekünk is egy fekete és egy cirmos legényünk van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tisztára kész vagyok! Képzeld Micikét (a feketét) vissza kellett adnunk, mert szomorú a Cicamama. Pedig olyan édesek voltak ahogy együtt bírkóztak és összeölelkezve aludtak. Ráadásul amikor én kislány voltam pont egy ilyen emse párosunk volt. A cirmost ellopták, mert annyira gyönyörű volt, de a fekete sokáig nálunk volt és az is Mici volt:((((( Mostmár nem egy szomorú Cicamama hanem egy szomorú bébicica, egy szomorú bébibaba és egy szomorú gazdi van:(((( Rekordot döntöttem állattelvesztés ügyben:(
      Pedig a cicamama már viszonylag szabadon közlekedik a két porta között, mert Töpike kezdi megszokni. Reggel Apa hozta át reggeliztetni, napközben meg engem kísérgetett a konyhakertben és kereste a kicsiket.
      Mondtam nekik, hogy azért gondolják át és ha úgy látják akkor adják vissza.

      Törlés
  2. De édesek. Szerintem pár hét múlva, maga a cicamama hozza vissza a picinyét, ahogy egyre nagyobbak lesznek elfogja küldeni őket magától. Nagyon szép cicók!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából azért kérte vissza a kedves szomszédasszony, hogy nekünk nehogymá jó legyen.... Elég szélsőséges a kapcsolatunk ezzel a szomszéd házaspárral.... A férj nagyon jó és nagylelkű velünk mindig, szívesen segítene is ha arról lenne szó, a feleség meg pont az ellentettje... Természetesen a férjtől kaptuk a cicákat, a nej meg kitalálta, hogy kéri vissza őket, de ha nem mindkettőt akkor minimum a cirmosat amit Tündérbogyó azonnal kiválasztott magának, de mondtam, hogyha a fekete nem jó akkor sajnálom, mert nem fogok egy 2 és fél éves gyerektől elvenni egy cicát.
      Egyébként így jobb nekünk, mert nem vadulnak együtt, mert Tündérgogyó félt tőlük, de akár hányszor megkérdeztem, hogy félsz-e vagy hogy visszavigyül-e a cicát akkor határozott nem volt a válasz.
      Cicamama jön minden nap, de már nem engedem be, mert már nem szoptatja, csak haza akarja vinni a kicsit...

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...