2015. március 26., csütörtök

Csodás kertrészletek

A pinteresten bóklásztam, mert szétkaptam a konyhakertben lévő II. virágágyást, mert ez az egyetlen egy ágyásom aminek akkora a mérete, hogy megengedhetem magamnak azt, hogy a virágok csoportosan és ne egyesével legyenek benne elültetve.  Juhmelitől kaptam ernyős verbéna csemetét és magot is és nézelődtem, hogy mivel passzolna a legjobban. A sudárzsályát még tavaly ősszel vettem, az is ebben az ágyásban lesz. Elég sok olyan képet találtam amin látszik, hogy egy ágyás részletei és mindegyikben szerepel a két évelő, szóval nem nagyon nyúltam azzal mellé, hogy közel legyenek egymáshoz.

Képek forrása: Pinterest

Egyértelmű, hogy a díszfű és  az echinacea mindkét növénykének jól áll, ezért szétszedtem a japán díszfüvemet, a hátsó sorban lesznek majd és csináltam rengeteg árvalányhaj palántát. Az ágyás egy részét egynyáriakkal töltöm ki, így jövőre is más képet fogunk kapni.

Verbéna sédkenderrel és díszfűvel.

Ernyős verbéna, bíbor kasvirág, füzéres díszcsorba.

Gyönyörűséges ernyős verbéna tenger.

Nevelhetjük dézsában is.

Ernyős verbéna, Kleopátra tűje, egynyári pillangóvirág, hamvaska és petúnia.

Rózsával is csodaszép.

Pompás varjúhájjal....

... kasvirággal...

tollborzfűvel...


Ördögszemmel.

Ez  a kép teljesen elvarázsolt a sok árvalányhajjal és sudrárzsályával.

Jószagú cickafarkkal.



Sudárzsálya szamárkenyérrel, pompás varjúhájjal.






És egy gyönyörűség aminek egyikhez sincs semmi köze, mégis állandóan ebbe a képbe botlottam bele. Attól függetlenül, hogy a fehéren és a zöldön nincs más szín benne teljesen elvarázsolt a sok nyári orgonájával, bugás hortenziájával és díszgyertyájával.




2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...