2018. szeptember 25., kedd

Nyári emlékek

Az idei nyár amilyen hosszú, olyan eseménydús volt. A helyi kertészklub  tagjai eljöttek kertnézőbe, Almácskának tartottunk egy szuper névnapi bulit amire meghívhatta az ovis társait, volt sok locsolás, gazolás, reggeli csodálkozó merengés, hogy a növények mennyire igyekeznek a legjobb formájukat mutatni és mennyit nőttek és milyen sokan vannak és nem utolsó sorban volt egy őszítő fürdőszoba felújítás....














Raklapból instant asztal a vendégváráshoz.

 
 A következő képek a csúcszsuper névnapi buli után készültek, közben csak a fejem kapkodtam. Volt ugróiskola, sátorozás, nyuszisimogatás, vízibombával célbadobás, mindenféle lavórban pancsolás - minek következménye az lett, hogy a tele lett az udvar bugyiban rohangáló kisgyerekkel ....  de a nap sztárja még így is  a flamingós tortán kívül a pinata volt amit a nagy sietségben majdnem elfelejtettem felakasztani, pedig hajnali kettőkor fejeztem be, nem is értem... az egyik kislányt kísértem ki az apukája kocsijához és amikor odaértünk, akkor kérdezte, hogy akkor Ő most le fog maradni a pinatáról??? Úgyhogy visszarohantunk és felakasztottuk a pinatát.
Raklapból fetrengő a gyerekeknek bandázni.





6 megjegyzés:

  1. Szépen beállt a kerted. Micsoda torta!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A torta amilyen szép, olyan finom is volt. Egy kedves, ügyes Anyuka sütötte.

      Törlés
  2. Jaaaj, imádtuk a kerted élőben! :) <3

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörü az udvar és hangulatos buli sikeredett :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...