2018. július 6., péntek

Fürdőszoba inspiráció - tervek

Az alábbi képeken mindegyiken van valami ami megfogott, ezekből fogom összegyúrni azt a mini kis fürdőszobát amivel rendelkezünk - kemény 7 négyzetméter. Sajnos Magyarországon még mindig nagyon  korlátozottak a lehetőségek, ami meg egy kicsit kitűnik a tömegből annak rendesen megkérik az árát.










Az álom a halszálka minta lett volna a falon 5x30as vagy 10x30-as csempéből, de a 10 000 Ft-os négyzetméterár megálljt parancsolt az álmomnak. 

Semmiképpen sem szeretnék nagyméretű csempét ebbe a pici fürdőbe, a metrócsempe nem tetszik amiatt a sok ékszerű szél miatt, a formájával már nagyon ki lennék békülve, csak épp nem lehet akárhol kapni, viszont a 20x20-as csempe ha eltolva van felrakva, akkor nagyon dekoratív tud lenni.

Itt a sötét falfesték is megfogott, nem tudom, hogy be merem-e vállalni.


A színvilág:

A maximális helykihasználtság miatt elgondolkodtam az épített mosdóban ami faltól kádig érne.
 Persze ez is kényszermegoldás lenne részemről, mert valami hasonlónak jobban örülnék, de a szekrény oldala állandóan víznek lenne kitéve, mert általában zuhanyzunk. Mondjuk én most sem úsztatom el az egész fürdőszobát, de Apa igen.

Itt a csempék is nagyon tetszenek, persze ez is horroráras. A falival találkoztam, darabja 4000 Ft (kb 30*30as)


A csempe/festett fal találkozásához sem veszünk bordűrt, de tetszeni nagyon tetszik. Két opció van: az első, hogy festek egy csíkot, a második pedig a kültéri polisztirol stukkó színre festve.

A jelenlegi tükröt nagyon szeretném megtartani, de félek, hogy nem lesz rá mód, mert akkor a fogkeféket továbbra is a hátunk mögüli kispolcról kell levadászni amit már nagyon unok.
A káddal szembeni falra szeretnék egy ilyen hosszú polcot törölközőtartó rudakkal.
Vajon egy karnis van a polc aljára rögzítve? Sokkal olcsóbb megoldás, mint a törölközőtartó sín.



jnhj

5 megjegyzés:

  1. 3. és utolsó fotó jönne be nekem. Akkor kád maradna, abban zuhanyoznátok. Láttam olyan megoldást, hogy üvegfalat tesznek elé, az fogná a vizet. Nálunk zuhany van, üveges, no, ha én csinálnám nem lenne üvegfala, inkább épített. Üveget tisztán tartani kis helyen vagy fiatalnak kellene lenni hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kád mindenképpen marad, üvegfalat Apa nagyon szeretne, de nincs hely (szerencsémre) úútálnék állandóan bemászni a kádba, hogy megtakarítsam.

      Törlés
  2. HAJRÁ! Szeretem, hogy csak annyira vagy megalkuvó, amennyire muszáj.

    Egyébként metrócsempéből is van olyan, ami nem fózolt szélű, én most ilyet szeretnék az alsó konyhába:

    https://metrocsempeshop.hu/termek/75x15_feher_fenyes_sima_csempe.html

    (csak még azt nem tudom eldönteni, hogy fényes vagy matt legyen, egyszerűen nem tudom elképzelni. Csináltattunk egy kis konyhaszekrényt, csak alsó része van, de rettenetesen elrontotta az asztalos - egy egyszerű fehéret szerettem volna tölgy színű munkalappal-, erre dió munkalap lett fóliázott juharszínű frontokkal... Gondolkoztam, hogy átfestem fehérre az ajtókat, de nem mertem nekikezdeni. Talán majd egyszer, mert elfogadtam így, ahogy van, de nem barátkoztam meg vele igazán.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig biztos hogy jól nézne ki, ha lefestenéd. Én sem szeretem, ha egymás mellett 2 féle fa van. A dió mondjuk nekem nagy kedvencem.

      Törlés
  3. Ugyanezt néztem én is🙂, de a m2 ár döntött,már ígyis nagyon elszállt a költségvetésünk😥
    Azóta voltam szalonokban, nekem a matt nagyon bejön, az lesz. Már nagyon várom, hogy kész legyen!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...