2014. szeptember 21., vasárnap

Szuper vasárnap reggeli hír

A minap véletlenül láttam egy időjárás jelentést ahol markáns hidegfronttal riogatták az embereket.  Azóta gondolatban nézem az előrejelzést, most el is jutottam odáig, hogy megnézzem és azt írják, hogy a hidegfront után jön a vénasszonyok nyara!!!!! aminek nagyon örülök már csak azért is, mert lesz esélyem hozzákezdeni az álom konyhakertnek amire már olyan régóta vágyom. Tervecskéim szövögetem, még füzetet is vettem hozzá, hogy ne kelljen állandóan a  papírkáimat keresgélni úgy, mint az évelő ágyásoknál ahol 40 oldalnyi piszkozatot bírtam összehozni (már ami megmaradt, mennyi ment a kukába....). Felénk holnapra több, péntekre kevesebb esőt mond ami pont elég idő lesz ahhoz, hogy homályos foltjaimat kiélesítsem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...