2014. szeptember 12., péntek

Évelő virágágyások: 4. ágyás

Ezzel az ágyással is sokat szenvedtem. Miért is ne szenvedtem volna:-) Titokban imádok szenvedni. Vagy a színek nem passzoltak vagy a virágok levelei nem illettek egymáshoz. Az imolát és a menyecskeszemeket kivettem, majd visszaraktam, majd csak az egyiket, majd csak a másikat...és ez így ment jóó sokáig. Egyszer nagyon rózsaszín volt, egyszer nagyon sárga, egyszer nagyon lila. Pompás gólyaorr ebbe az ágyásba került és nem csak a gyönyörű virága miatt szeretem, hanem a levele miatt is. Olyan kompakt lesz tőle a csokor.A fehér ligeti zsályákból még nem nagyon látszik semmi, mert teljesen vissza kellett vágnom őket ahhoz, hogy túléljenek, mert elég meleg volt amikor a réten voltam anyagbeszerzésen és féltem, hogy nem fogja meg, így nem kockáztattam, szinte tövig visszavágtam az egyiket, a másikat nem kellett, mert azt szerencsésebben sikerült kiásnom. Állítólag ez a fehér kasvirág nem nő olyan nagyra, kb 60 cm magas lesz. Jövőre kiderül.



tavaszi virágok: hegyi imola, édes tüdőfű, fehér ligeti zsálya, kerti macskamenta

nyári virágok: fehér kasvirág, törpe orbáncfű, pompás ligetszépe, tarka menyecskeszem, kerti macskamenta, pompás gólyaorr, fehér ligeti zsálya, hosszúlevelű veronika

Élőben:

A törpe orbáncfű és a pompás ligetszépe közé jönnek a tüdőfüvek.







Itt még nagyon kezdeti stádiumban van teljesen más növényekkel:


Itt is változott: citromfű, izsóp, körömvirág és 100xszép  egynyáriak kíséretében.












Előző részek:

kezdetek
kerti összefoglaló 2011-2014 július
tervezés
bevezető

1. ágyás
2. ágyás
3. ágyás


Képek forrása a sajátokon kívül: Botanikaland

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...