2019. június 14., péntek

2019 tavasz

Elég nehéz - szinte lehetetlen volt kedvező körülmények között fényképezni, vagy ha jó idő volt akkor a fű volt nagy. Lendületem a nullával volt egyenlő, hagytam, hagy bontakozzanak ki a növények. A lonc idén nem lett visszavágva, a macskamenta sövény is április közepén...de azt sem én csináltam, kénytelen voltam segítséget kérni.
Nincs annál rosszabb, amikor éveken keresztül küzdesz valamiért, majd szép lassan kezd az enyészeté válni, mert nincs időd foglalkozni vele, ezért kénytelen voltam egy helyi kertépítőt megkérni aki fenntartással is foglalkozik, hogy kapja egy kicsit rendbe a kert egyes részeit, mert én inkább utáltam a kertet. Teljesen elvesztette az értelmét, az örömszerzést és a kikapcsolódást. Ez is kényszerré vált, de a pusztulását nézni nem tudtam.

Bosaiosított almafák






























isjudf

1 megjegyzés:

  1. Már szereted, ugye, s időd is lett? Kár lenne érte, annyi munkád, s főleg odafigyelésed és szereteted van benne. Szeretem a kerted, természetes.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...