2016. február 26., péntek

Téli hangulat

Elvileg ez lett volna az első januári bejegyzésem, megírni meg is írtam, csak a képeket nem voltam képes feltölteni hozzá, de most megtettem. Jobb később, mint soha ugye? Azóta persze már ezt is apránként lecseréltem, majd mutatom azt is, remélhetőleg nem kell várni őszig:-)
A karácsonyi dekorációt tavaly úgy alkottam meg, hogy könnyedén át tudjam alakítani téli dekorrá. Nagyon hangulatos a nappali és a konyha ezzel a sok fényfüzérrel és álmomban sem gondoltam, hogy a nappalinknak ennyire jól áll a fekete fehér. Persze ehhez az is kell, hogy a fenyő még mindig a nappaliban virít díszek nélkül. Annyit változtattam csak, hogy áthúztam pár párnahuzatot, a piros terítők nyersszínűre, a piros-fehér kockás anyagok fekete-fehérre cserélődtek. 

A karácsonyfánkat nem volt szívem idén sem kihajintani, tavaly már közel álltam ahhoz, hogy megsiratom a fenyőt. Szegényke nőtt nőtt nagy boldogan, aztán a termelő kivágta, mi két hétig csodáltuk, majd ment a kályhába miszlikre darabolva... Az ideiből szépen lassan csipegetek belőle gyújtósnak, jövőre pedig tetszik, nem tetszik, műfenyőnk lesz. 

A vázákban, kaspókban már rég kicseréltem a fenyőágakat műfenyőre. Vettem egy ezresért egy műfát és azt szedtem szét darabjaira, így idén karácsonykor már arra sem kell költeni. A műfenyő tetejét és az alját elraktam, az jó lesz valamelyik helyiségbe minifenyőnek decemberben. Egyébként se a fenyőnek, se a fenyőágaknak nem volt illata, szóval e miatt sem kell bándnom. Vettem erdei fenyő illóolajat, azzal pótolom a fenyő illatot. Ami egyébként még jól is jön ebben a nyavalyás időszakban, minden légúti megbetegedésnél hasznát vehetjük.

A szilvesztert már ebben a hangulatban vártuk. Telitalálat volt ez a fenyőfás csomagolópapír és ez a sok fény olyan hangulatos. Fény és fenyő, fenyő és fény. 


Minden nap gyújtok két szál gyertyát délután amiből reggelre még meghagyok egy kicsit és akkor égetem el a végét.









A fenyő izzósora felkerült az ajtó fölé, mert a fénye nagyon hiányuott volna.

5 megjegyzés:

  1. Hangulatos volt, nekem ez a stílus jön be. Az agyondíszítettet nem szeretem amúgy sem.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép otthon.Jó nektek ott :) !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett! És nem győzök ámuldozni a renden és harmónián, ami nálatok van. Nálunk képtelenség bármi normálisat csinálni. A mókik olyanok, mint a vakond: ott rendezkednek, ahol én rendezkedtem.;)

    VálaszTörlés
  4. Az jó, mert mi úgy csináljuk, hogyha elhagyjuk az adott terepet akkor azt előtte összepakoljuk/om, mert a kicsi kupit könnyebb elpakolni. Azt mantrázom, hogy amit elővezünk azt el is rakjuk, egyenlőre csak a rakom van, remélem idővel változik:)
    Amikor Apa itthon van akkor nem tudok takarítani, mert vetésforgóban megyünk, ők szét én összepakolok, már nem próbálkozom ilyenekkel:)
    Igyekszem alvások előtt összepakolni és úgy kimenni a kertbe, vagy elmenni itthonról, hogy rend van, mert fáradtan még rosszabbul esik a kupi és a tudat, hogy a pakoláson, takarításon kívül még főzni kell. Elég sok időnek tűnik, de be van építve, szinte észrevehetetlen. pl kimegyek teáért a konyhába, de viszek valamit ami oda való, stb....
    Persze 4 gyerekkel nem tudom, hogy hogy csinálnám:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...