2015. december 19., szombat

Karácsonyi párnák

A hálószobába csináltam pár egyszerű karácsonyi párnát, felraktam pár fenyőágat. Vettem két karácsonyi konyharuhát, szétvágtam egy régi lepedőt, nyomtattam pár karácsonyi képet, kerestem hozzájuk illő szalagot és készítettem pár pompomocskát.
Még az ősszel próbálgattam a transzfer technikát és rájöttem arra, hogy simán rá lehet vasalni a pamut anyagokra a mintát mindenféle transzfer folyadék nélkül. Lehet, hogy azzal sötétebb lenne a minta, de nekem így is nagyon tetszik. Kipróbáltam az illóolajos technikát is - folyadék helyett illóolajjal kell a papírt a minta mentén átkenni, de semmivel nem lett sötétebb, csak a fejem fájdult meg tőle.


A szürke-fekete mintásakat varrtam a konyharuhából, a szívecskés tavaly készült.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...