2019. augusztus 6., kedd

Hálószoba

Az egész házban ez volt a legkönnyebb feladat, mert "csak" ki kellett pakolni, kifesteni és már mehetett is vissza minden a helyére.
Először szerettem volna egy dekorfalat az ágy mögötti falra, de erről lemondtam, mert lambériázni szerettem volna az egészet - vízszintesen széles deszkákkal, de a fal minősége és egyenetlensége miatt lemondtam róla. Ragasztottam bordűrt a mennyezethez, padlóhoz és elválasztóként 135 cm magasságban is ami alá tapétát ragasztottunk Almácskával, majd lefestettük szép szürkére. A színen sokáig agyaltam, mert igazából sötétet szerettem volna. Tesztelés képpen felraktam egy régi függönyt arra részre ahol sötétre szerettem volna festeni, de nem jött be. Állandó ingert váltott ki belőlem az iránt, hogy még fényes nappal is kapcsoljam fel a lámpákat, mert szinte elnyelte az összes fényt.


Az ágy fölé mindenképp szerettem volna egy polcot, de az ágy helye Nálunk elég sokszor változik és ha 10 centivel arrébb tolom, akkor már ...is, ezért úgy döntöttem, hogy azon a falon végig polc lesz abban a magasságban, ahol a középső bordűr is van.


Másik nagy dilemmám az volt, hogy az új komód - amit a kiságy helyére vettünk, nem elég arra a falra. Egy űr tátongott a sarokban, mert a fotelt nem akartam oda vissza rakni.


Végül kényszermegoldásként a varrógépem került abba a sarokba, csak lefestettem, de attól meg túl zsúfolt lett.... Szerettem volna eladni és venni helyette egy olyat, amit be tudok rakni a szekrénybe, de nem sikerült. Elszatárolni nem szerettem volna, így azt gondoltam, hogy fésülködő aztalt csinálok belőle.




Nagyon nem volt az igazi. Aztán egyik nap az Ikea Fynd részlegén tök véletlenül volt egy nagyon sötét kék - nagyon szeretem sötét kék - bútor atomjaira szétszedve. Akkor még nem tudtam, hogy mire fogom használni, de éreztem, hogy ezt nem szabad otthagyni. Kipótolgattam vele a varrógépet, vettem hozzá egy széket sötétzöld bársony huzattal és kezdek vele megbarátkozni.






A gardrób, komód, tv egyenlőre maradt a helyén, de ezzel is vannak még terveim...












Hamarosan jövök a gyerekszobával... A festés és a nagyobb bútorok egy része már kész, a héten jön az ágy és a finomhangolás. Már nagyon várom!!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz látni, hogy az évek alatt milyen széoen alakul az otthonotok! És találjátok meg a hozzá, hozzátok illő stílust. Igazi hiteles, emberi a logod! Gartulálok! 😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsi... Párszor melléütöttem!! 😝😁😁

      Törlés
    2. Köszönöm szépen! Igyekszem:-) Éveken keresztül csak tervezgettem, mert nem volt rá forrás, de végre eljött az én időm:-))))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...